Branding


Diferenta dintre stil si moda este calitatea.
Giorgio Armani

 

Expertiza Arsenal include:

• Branding si argumentatie
• Linii de orientare in branding
• Imagine si emotie asociate unui brand
• Mesaje cheie
• Constructia Cartii de Branding

Servicii asociate: monitorizare, ateliere de branding care analizeaza evolutia brandului pe piata – asumarea brandului in cultura organizationala.

 

Abordarea Arsenal in branding:

1. Initializare
Inainte de a construi un brand, pornim la drum alaturi de cei care initiaza acest lucru si care insufletesc aceasta constructie:
• Analiza situatiei curente a companiei – tabloul factorilor cheie de succes
• Stabilirea unei viziuni clare si simple imbratisate in mod real de liderii de opinie si strategie
• Stabilirea imaginii companiei in perceptia clientului
• Analiza competitiei, realitarea unui tablou de standarde in domeniu
Practic, munca de auditare pre-branding face parte din constructia acestuia iar rezultatul se concretizeaza in recomandari si evaluari ale gradului de absorbtie ale acestora de catre companie cat si a reusitei pe directiile recomandate.

2. Pozitionare si strategie
Pozitionarea corecta a brandului si strategia de dezvoltare sunt cheia succesului acestuia. Pozitionarea corecta este obtinerea acelui echilibru fragil intre “a dori” si “a realiza”. O expertiza calificata se va traduce in cateva propozitii simple care vor defini cu precizie triunghiul brand – produs – client si care vor reliefa acel ceva unic, acel ceva care va face diferenta pe piata.
Acel ceva poate fi de la o caracteristica anume pana la o atitudine anume.

3. Implementare
Un brand unic si memorabil se obtine printr-o multitudine de proceduri care decurg fluent din pozitionare si strategie si incep cu alegerea unui nume si constructia unuui simbol, impreuna formand sigla. Rezultatul final este asa numita Carte de Branding. Aceasta constructie va avea asigurata asistenta noastra pentru implementarea brandului atat in companie cat si pe piata vizata.

4. Management
Un management inspirat este absolut necesar pentru a asigura o evolutie pozitiva si de lunga durata a unui brand. Acesta trebuie sa vegheze, pe de o parte, ca liniile de branding, ca filozofia acestuia sa fie pastrate nealterate in timp si, pe de alta parte, sa mentina permanent spiritul acestuia viu si in forta, prin inovatie, prin progres si prin incredere.