Design


Designul nu este doar felul in care arata un produs. Designul este si felul in care acesta functioneaza.
Steve Jobs

 

1. Print and Promo
Daca vei considera realizarea materialelor promotionale – de la carti de vizita pana la brosuri de prezentare sau brosuri de produs – drept o investitie, in acelasi fel ca oricare alta investitie care concura la realizarea produselor si serviciilor tale, acesta va fi un bun punct de plecare. Aceasta abordare este singura corecta, prin care triunghiul magic produs – aspiratii – realizare va evita nodurile si locurile inguste. In permanenta trebuie sa tinem cont ca performanta unui ansamblu este plafonata de performanta celui mai sensibil component. Asadar, de ce sa avem componente slabe?

2. Packaging
Ambalajul este un compromis intre frumusete, atribute logistice si acel “vino-n-coa”. Noi asimilam toate datele produsului, de la realizarea acestuia pana la caracteristicile pietii, profilul consumatorului si tendintele momentului. De fiecare data cautam sa inovam astfel incat sa obtinem un cost competitiv al ambalajului – da, acest cost conteaza – avand in raft un ambalaj care tine un dialog cu consumatorul, nu doar un monolog. Arsenal, la randul sau, trateaza realizarea ambalajului ca un dialog cu clientul, piata si regulile sale inclusiv reglementarile legale, cat si cu tipograful.

3. Indoor&outdoor
Implementarea Cartii de Branding in zona de semnalizare interioara si exterioara este o provocare intotdeauna fascinanta. Asta pentru ca, de data aceasta, exprimarea designului este decisiv tridimensionala si imbina regulile generale arhitecturale cu cele ale comunicarii vizuale cu clientul, angajatul sau vizitatorul.